Termeni și condiții

PREVEDERI GENERALE

  1. Pagina de prezentare şi magazinul online disponibile la adresa de internet https://noutatifiscale.ro sunt deținute și administrate de societatea S.C. GHIDURI PRACTICE DE LA A LA Z SRL, persoană juridică română, cu sediul în Sat.Sabareni, comuna Sabareni, strada Principala nr.119 A, etaj 1, camera 5, judetul Giurgiu, Telefon: +40727831998, email: noutatifiscale@gmail.com, înmatriculată în Registrul Comerțului București sub nr. J52/707/2019, Cod Unic de Înregistrare CUI 37652020, capital social subscris și vărsat în valoare de 200 lei („Societatea” sau „Vânzătorul”).
  2. Utilizarea noutatifiscale.ro necesită îndeplinirea de către sistemele informatice utilizate de către Client a anumitor cerințe de ordin tehnic.
  3. Termenii și Condițiile noutatifiscale.ro se adresează Utilizatorilor, Clienților consumatori și Clienților neconsumatori care utilizează noutatifiscale.ro sau încheie Contracte la Distanță.
  4. Informațiile prezentate în cadrul noutatifiscale.ro cu privire la Produse constituie doar invitația la încheierea Contractului de Vânzare în sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanța de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
  5. Acceptarea Termenilor și Condițiilor noutatifiscale.ro este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client sau Utilizator, reprezentând o formalitate premergătoare încheierii Contractului la Distanță.
  6. Navigarea în cadrul noutatifiscale.ro, urmată de Comandă, echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea expresă de către orice Client sau Utilizator a Termenilor și Condițiilor noutatifiscale.ro.
  7. S.C. GHIDURI PRACTICE DE LA A LA Z SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza, în orice moment, conținutul platformei noutatifiscale.ro, precum şi Termenii şi Condițiile de folosire, fără nici un fel de notificare prealabilă. În caz de divergență sau neînțelegeri între Societate şi Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasării Comenzii de către Client/Utilizator.
  8. Termenii şi Condițiile noutatifiscale.ro au în vedere, în primul rând, achiziționarea Produselor prin intermediul platformei www.noutatifiscale.ro,
  9. Produsele sunt livrate de Societate în conditii calitative si cantitative obisnuite, conform scopului propus. Societatea își rezervă dreptul de a fixa cantitatea maximă de Produse pe care o poate furniza Clientului şi/sau Utilizatorului,
  10. Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile în noutatifiscale.ro (i.e. imagini statice/dinamice/ prezentări multimedia, etc) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate în cadrul noutatifiscale.ro exclusiv cu titlu de prezentare.
  11. În cazul în care plata Prețului Produselor este efectuată online, Societatea nu este/nu poate fi făcută responsabilă pentru nici un alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului bancar al Clientului/Utilizatorului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia nu este în RON.
  12. Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta unei terțe părți servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului/Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia. În toate cazurile, Societatea va fi răspunzătoare față de Client/Utilizator pentru toate obligațiile contractuale asumate în cadrul Contractului la Distanță.
  13. Clientul/Utilizatorul poate interacționa cu Vânzătorul în mod telefonic sau prin intermediul adresei de poștă electronica noutatifiscale@gmail.com.
  14. În cazul în care platforma noutatifiscale.ro este afectată de un volum al traficului neobișnuit de mare, Societatea își rezervă dreptul de a solicita Clienților/Utilizatorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul noutatifiscale.ro.
  15. Crearea de Conturi multiple, folosind adrese generate automat şi care expiră după o perioadă predefinită, pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsura să afecteze bunul mers al Campaniilor Promoționale (i.e. plasarea unor Comenzi într-un cuantum substanțial, dar care sunt anulate ulterior) este interzisă şi va fi considerată o tentativă de fraudă. Societatea își rezervă dreptul de a suspenda Conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente Campaniilor Promoționale sau ofertelor în curs, de a anula Contul fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
  16. Orice tentativă de fraudă sau orice frauda (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clienților și/sau Utilizatorilor și/sau ai Aplicației, alterarea conținutului platformei noutatifiscale.ro, încercarea de afectare a performanțelor serverelor care deservesc platforma noutatifiscale.ro, deturnarea conținutului livrărilor Produselor către terți, etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.
  17. Modalitatea de prezentare a ofertelor pe Site consta in afisarea Produselor conform pretului oferit, insotite de numarul de produse disponibile ale acelui produs aferent ofertelor respective.
  18. Criteriile folosite pentru prezentarea Produselor. Afisarea rezultatelor cautarii unui Produs se afiseaza dupa relevanta textului introdus, printre criteriile avute in vedere pentru a se stabili nivelul de relevanta fiind cele determinate de frecventa utilizarii respectivului cuvant pe Site, corelarea cuvintelor introduse in cautarea Produsului si cele utilizare pentru denumirea si descrierea Produsului pe Site, numarul de cautari in care a fost folosit respectivul cuvant. Mentionam ca aceste criterii sunt supuse unei evaluari permanente din partea societăţii, prin urmare exista riscul ca aceste criterii sa poata fi inlocuite in cadrul unor campanii promotionale sau cu ocazia unor alte evenimente comerciale similare.
  19. Modalitatea de prezentare a Recenziilor si a Ratingurilor. Recenziile reprezinta o evaluare scrisa de catre detinatorul unui Produs achizitonat de pe Site si care este inregistrat ca utilizator al acestuia, societatea garantand in acest fel ca Recenzia respectiva este transmisa de catre un Utilizator care a achizitionat Produsul respectiv de pe site-ul noutatifiscale.ro. Recenzia plasata va cuprinde descrierea propriei sale experiente, prin prisma capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Produsul respecta sau nu specificatiile mentionate in pagina de descriere a Produsului, informatiile inscrise putand fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al Produsului respectiv. In momentul inregistrarii unei Recenzii pe Site, Utilizatorul poate acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut. Inregistrarea unei Recenzii poate fi facuta in sectiunea Recenzii a unui Produs. In cazul fiecarei Recenzii, Utilizatorul se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
    • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al Produsului sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
    • sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;
    • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator sau Vizitator al Site-ului;
    • sa se asigure ca informatiile introduse sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
    • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
    • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
    • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
    • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre societate sau sa inscrie Recenzii care sa contina materiale de natura publicitara;
    • sa nu utilizeze Recenziile ca mijloc de comunicare cu societatea, in acest sens se vor folosi datele de contact inscrise pe Site.

Ratingul – reprezinta o modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator sau Cumparator fata de un Produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna Recenziei scrise de Utilizator sau Cumparator asupra unui Produs achizitionat. In momentul inscrierii unei Recenzii, Utilizatorul sau Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru Produsul respectiv. Recenziile impreuna cu Ratingurile corespunzatoare lor vor influenta Rating-ul general al Produsului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Prin urmare, o Recenzie insotita de un Rating mare duce la o crestere a Ratingului general, iar o Recenzie insotita de un Rating mic duce la o scadere a Ratingului general. Cand o Recenzie este semnalata de catre un Utilizator sau Cumparator ca avand un continut inadecvat, acest continut este examinat cu atentie de catre Societate pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator 

CONTUL DE CLIENT PE PLATFORMA Pentru a putea comanda produsele comercializate pe Platforma noutatifiscale.ro, este necesara crearea unui cont de client. Pentru a putea plasa o comanda pe noutatifiscale.ro, trebuie sa urmezi urmatorii pasi, respectiv: alegerea produsului dorit, urmat de optiunea “Adauga in cos”. La adaugarea produselor selectionate in cos, vei fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde ai posibilitatea sa revezi lista produselor, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, poti reveni in noutatifiscale.ro

TERMENE DE LIVRARE SI STOCURI Produsele listate pe noutatifiscale.ro si vandute prin intermediul Platformei, vor contine toate informatiile necesare privind stocul in timp real precum si timpul estimat de livrare pentru fiecare localitate din Romania, in cazul unei comenzi plasate la momentul afisarii ofertei, aceste produse fiind livrate doar online, iar orice raspundere privind livrarea produselor comandate va fi plasata in sarcina societăţii. In acest sens, Societatea va pune la dispozitia ta datele de contact in vederea asigurarii unei comunicari adecvate cu privire la produsele pe care le-ai comandat. Totuşi, în anumite momente, livrarea produselor poate întârzia din motive independente de Vânzător, precum diverse disfuncţionalităţi tehnice, updateuri, etc, situaţie în care Vânzătorul se angajează să remedieze orice astfel de disfuncţionalităţi şi să livreze produsul Clientului în termen de maxim 48 de ore de la plasarea comenzii. Nelivrarea produsului în acest termen, dă dreptul Clientului de a se retrage din contract. 

4.PLATA Produsele listate pe noutatifiscale.ro, pot fi platite prin urmatoarele metode de plata: card online si plata prin transfer bancar. Pentru produsele comandate, vei primi facturile fiscale aferente din partea Societatii. In cazul in care optezi pentru plata prin transfer bancar, livrarea produsului se va face după confirmarea efectuarii platii, la momentul incasarii contravalorii cosului de cumparaturi in contul societatii. 

5.LIVRAREA PRODUSELOR COMANDATE Livrarea produselor cumparate se va realiza direct catre beneficiar. Avand in vederea caracterul digital al produselor, livrarea se face in general instantaneu, la momentul confirmarii platii online prin card bancar sau la momentul confirmarii incasarii in contul societatii in cazul achitarii prin transfer bancar. Livrarea produselor se va face prin intermediul adresei de email declarata de utilizator. Societatea nu isi asuma raspunderea in cazul utilizarii unor adrese de email invalide, sau a pierderii de catre utilizatori a accesului la adresele de email utilizate din motive ce nu tin de Societate. Livrarea produselor se considera efectuata in momentul primirii de catre utilizator a produsului prin canalul de posta electronica declarat la plasarea comenzi. 

6. GARANTIILE SI RETURUL Avand in vedere caracterul produselor comercializate, se aplica derogarea permisa de legiuitor de la termenul de retur de 14 zile de la momentul livrarii. Totusi, in masura in care, beneficiarul nu este pe deplin satisfacut de produsul livrat, societatea poate oferi alte facilitati, campanii si politici privind returul, urmand ca acestea sa fie specificate in detaliu. 

7. DEFINIŢII Definițiile de mai jos se vor aplica termenilor următori atunci când sunt utilizați în materialul de față, cu excepția cazului în care contextul impune un alt înțeles: Campanii Promoţionale Condițiile particulare de vânzare ale Produselor expuse în cadrul noutatifiscale.ro, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea Legislaţiei Incidente (i.e. reducerea Prețului sau a costurilor de livrare, în limita stocurilor disponibile, etc); Cerinţe Tehnice Cerințe tehnice minime a căror îndeplinire este necesară pentru utilizarea noutatifiscale.ro şi anume calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet, de natură a asigura accesul la poșta electronică şi la internet. Client Orice persoană fizică care are vârsta de minim 18 ani sau persoana juridică care vizitează noutatifiscale.ro și/sau efectuează o Comandă în baza unui Cont; Comandă Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client/Utilizator, prin intermediul căruia Clientul/Utilizatorul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, precizând totodată Produsele pe care se oferă să le achiziţioneze de la Vânzător şi furnizându-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanţă; Comunicări Comerciale Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clienților sau Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la Vânzător, în special despre Campaniile Promoţionale şi Produsele oferite spre vânzare în cadrul noutatifiscale.ro, la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Clientul şi/sau Utilizatorul le-au furnizat în procesul de creare al Contului; Consumator Orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu intra in continutul notiunii de consumatori iar in cazul raporturilor contractuale noutatifiscale.ro si acestia, nu se va aplica legislatia in materia protectiei consumatorului; Cont Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de către noutatifiscale.ro, identificat prin adresă de email (Login) şi Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vânzătorului şi care permite Clientului să utilizeze funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc); Contract la Distanţă Contract de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Clientului/Utilizatorului, materializat în comanda confirmată şi acceptată de către Vânzător, prin email şi prin intermediul căruia Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse, în acord cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile; Conţinut Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la, informații despre Produse şi inclusiv imagini şi descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, dacă este cazul, descrieri și imagini ale persoanelor, scripturi, software, mărci înregistrare, care sunt postate și distribuite în cadrul noutatifiscale.ro de către Vânzător, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor săi; Coş de Cumpărături Serviciul pe care Vânzătorul îl oferă fiecărui Client sau Utilizator al noutatifiscale.ro şi care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii Promoţionale, vizualizarea Preţului fiecărui Produs în parte şi al tuturor Produselor împreună, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor şi a datei estimative de livrare a acestora. Coşul de Cumpărături colectează ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru încheierea Contractului la Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adăuga în Coşul de Cumpărături mai multe Produse în vederea încheierii Contractului la Distanţă; noutatifiscale.ro Magazinul online care constă în platforma de comerţ electronic noutatifiscale.ro şi care permite plasarea Comenzilor de către Client sau Utilizator, precum și prestarea de servicii puse la dispoziţie de către Vânzător. noutatifiscale.ro. este deţinut, operat şi administrat de către Vânzător, fiind alcătuit dintr-un ansamblu de pagini de internet corelate între ele, care poate fi accesat prin intermediul unui browser web; Legislaţia Incidentă Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative; Login Adresa de e-mail a Clientului şi parola furnizate în cadrul noutatifiscale.ro în timpul procesului de creare al Contului; Parolă Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al Contului. Preț Suma de bani pe care o primește Vânzătorul în schimbul furnizării către Client/Utilizator a Produsului comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la Distanță. Prețul este format din valoarea Produsului, la care se adaugă, după caz, cheltuielile de transport și/sau încasare aferente. Cheltuielile de transport şi/sau încasare aferente sunt detaliate pe noutatifiscale.ro, înainte de plasarea Comenzii de către Client și/sau Utilizator, dar și mai jos, în cuprinsul secțiunii „Livrare”; Produs Bunul mobil/digital listat în cadrul noutatifiscale.ro, menționat în Comandă și care face obiectul Contractului la Distanță, ce urmează a fi furnizat de către Vânzător Clientului sau Utilizatorului, în schimbul achitării Prețului; Rating Modalitate de exprimare de către Client/Utilizator a gradului de satisfacție al acestuia în raport cu un anumit Produs, fiecare dintre acestea putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele; Termeni şi Condiţii noutatifiscale.ro Prezentul document, care definește termenii de încheiere a Contractelor la Distanţă prin intermediul noutatifiscale.ro, stabileşte drepturile și obligațiile Vînzătorului și ale Clientului/Utilizatorului, în acord cu prevederile Legislaţiei Incidente; Tranzacţie Operaţiunea de încasare sau de rambursare către Client/Utilizator a sumei rezultate din vânzarea unui Produs de către noutatifiscale.ro, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreate de către Vânzător sau prin transfer bancar prin ordin de plată, indiferent de modalitatea aleasă de către Client/Utilizator. Utilizator Orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică care vizitează noutatifiscale.ro și/sau efectuează o Comandă, fără a avea creat un Cont de Client; Zi Lucrătoare Una din zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere. SERVICII ELECTRONICE ŞI FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE CĂTRE VÂNZĂTOR

  1. În cadrul noutatifiscale.ro Vânzătorul pune la dispoziţia Clientului şi/sau Utilizatorului următoarele servicii electronice şi funcţionalităţi:
    1. crearea Contului;
    2. utilizarea Coșului de Cumpărături;
    3. plasarea Comenzilor, precum și încheierea Contractelor la Distanţă, în condițiile reglementate de Termenii şi Condiţiile ;
    4. vizualizarea Conținutului afișat în cadrulnoutatifiscale.ro;
    5. trasmiterea de Comunicări Comerciale, în baza consimţământului exprimat în prealabil de către Client;
  2. Vânzătorul, suplimentar pentru Clienții care au deja Cont, oferă gratuit stocarea și punerea la dispoziția acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, a facturilor fiscale aferente Produselor achiziţionate, a posibilităţii actualizării datelor de contact, livrare şi plată, după caz, etc.
  3. Utilizarea Contului este posibilă după finalizarea următorilor pași de către Client:
    1. completarea formularului de înregistrare, înţelegerea și acceptarea prevederilor Termenilor şi Condiţiilor;
    2. apăsarea butonului „Creează cont”.
  4. Utilizarea Coșului de Cumpărături începe în momentul în care Clientul adaugă primul Produs în Coşul de Cumpărături.
  5. Coșul de Cumpărături este oferit gratuit, are caracter singular şi se încheie atunci când Comanda este plasată prin intermediul acestuia sau când Clientul/Utilizatorul nu finalizează Comanda prin intermediul lui, iar Coșul de Cumpărături salvează informațiile selectate de Client și după încheierea sesiunii browserul sau a Aplicației, inclusiv deconectarea, însă nu rezervă Produsele.
  6. Clientul şi/sau Utilizatorul au următoarele obligaţii în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor puse la dispoziţie de Vânzător în cadrul noutatifiscale.ro
    1. să furnizeze date conforme cu realitatea atunci când plasează o Comandă sau în formularele de înregistrare la crearea Contului;
    2. să actualizeze datele pe care le-au furnizat Vânzătorului la momentul plasării Comenzii şi al încheierii Contractului la Distanţă, în special pentru utilizarea corectă a serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor oferite de site. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a modifica în orice moment datele introduse în timpul creării Contului sau al plasării Comenzii, utilizând toate opțiunile disponibile din cadrul secțiunii Cont sau plasare Comandă;
    3. să folosească serviciile electronice și funcționalitățiile puse la dispoziție de către Vânzător astfel încât să nu interfereze cu funcționarea siteului;
    4. să utilizeze serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare şi cu Termenii şi Condiţiile;
    5. să plătească la termen Prețul și celelalte costuri asociate Produselor, după caz;
    6. să preia la timp Produsele comandate;
    7. să nu desfășoare activități informatice sau orice alte activități care au ca scop obținerea de informații care nu sunt destinate Clientului şi/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienți sau care interferează cu principiile sau aspectele tehnice de funcționare ale noutatifiscale.ro, și realizarea plății Preţului Produselor, ori modificarea neautorizată a Conținutului furnizat de Vânzător, în special a celor furnizate în cadrul noutatifiscale.ro sau al Aplicaţiei referitor la Prețuri sau la descrierea Produselor;
    8. să nu altereze, să modifice sau să transpună în alte context informaţia conţinută în produsele livrate de Vânzător, şi nici să nu multiplice, să transmită public, sau să mediatizeze prin orice forme conţinutul produselor achiziţionate de la vânzător.
  7. Reclamații referitoare la furnizarea serviciilor electronice în cadrul noutatifiscale.ro sau a Aplicației pot fi depuse fie în scris, fie prin intermediul poştei electronice, la adresele indicate în rubrica contact din cuprinsul site-ului.
  8. Se recomandă precizarea de către Client/Utilizator în reclamaţie/plângere a următoarelor aspecte:
    1. natura și circumstanțele referitoare la subiectul plângerii, în special, tipul neregulii și data când aceasta a avut loc;
    2. solicitarea Clientului sau a Utilizatorului;
    3. datele de contact ale petentului.
      • Cerinţele enumerate mai sus constituie doar un model şi nu influenţează eficacitatea reclamaţiilor înaintate dacă modelul recomandat se omite, însă aceste informaţii pot facilita examinarea cu celeritate a plângerii de către Vânzător.
  9. Soluţionarea reclamaţiei de către Vânzător se poate face imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii primirii plângerii formulate de către Client/Utilizator.

COMUNICĂRI COMERCIALE

  1. Clientul îşi poate modifica în orice moment opţiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conţinând informaţii generale şi tematice în ceea ce priveşte Produsele oferite în cadrul noutatifiscale.ro, inclusiv cu privire la oferte sau promoţii, dupa cum urmează:
    1. prin modificarea setărilor din Cont la secţiunea “Setări Cont”;
    2. prin accesarea link-ului de dezabonare afişat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzator; sau
    3. prin contactarea Departamentului abilitat al Vanzatorului.
  2. Nu sunt considerate Comunicări Comerciale, în înţelesul Legislaţiei Incidente, mesajele primite de către Client/Utilizator de la Vânzător, prin SMS sau poştă electronice, referitoare la statusul relaţiei dintre Vânzător şi Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare Comandă, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).

ÎNREGISTRAREA UNUI CONT DE CLIENT. PLASAREA COMENZII. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANŢĂ Înregistrarea unui Cont de Client

  1. Pentru crearea unui cont pe platforma www.noutatifiscale.ro, potențialul client este obligat să folosească o adresă de e-mail validă şi să urmeze pașii descriși în pagina de creare a Contului, disponibilă la adresa noutatifiscale.ro
  2. Înregistrarea Contului necesită repetarea Parolei de două ori pentru a detecta și corecta greșelile de tastare.
  3. Clientul obţine accesul la Cont cu ajutorul Loginului şi al Parolei. Clientul se conectează în Contul său după înregistrarea în noutatifiscale.ro. Contul permite stocarea informaţiilor referitoare la adresa furnizată de Client pentru Produsele comandate, la starea şi istoricul Comenzilor, facturile fiscale emise de Vânzător, precum şi accesarea altor servicii puse la dispoziţie de către Societate.
  4. Clientul este obligat să păstreze Parola în deplină confidențialitate, să nu o dezvăluie persoanelor terțe şi înțelege că dacă încredințează cuiva Parola Contului, respectiva persoană va avea acces la datele sale cu caracter personal, iar Societatea va fi astfel exonerată de orice răspundere care ar deriva dintr-o utilizare neautorizată a Contului.
  5. Vânzătorul oferă posibilitatea Clientului de a-și modifica Parola în orice moment.
  6. Societatea poate refuza cererea de înregistrare a unui Cont în situațiile în care Departamentul Tehnic al Societății constată că în procesul de creare al Contului au fost utilizate informații neconforme cu realitatea.
  7. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără motiv, să șteargă Contul (anularea Contului), fie direct din Cont, fie prin trimiterea unei solicitări la adresa de email a Vânzătorului.
  8. Crearea Contului nu este necesară pentru a plasa o Comandă în cadrul noutatifiscale.ro, aceasta putând fi efectuată şi de un Utilizator.

Plasarea Comenzii Aspecte generale Vânzătorul oferă posibilitatea plăsării Comenzii pentru Produse prin accesarea platformei noutatifiscale.ro; Produsele achiziționate prin intermediul noutatifiscale.ro sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului şi/sau Utilizatorului. Vanzatorul nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat de către Client şi/sau Utilizator, din care pot decurge întârzieri sau imposibilități de livrare. Totodată, în acest caz, Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare pentru orice eventual prejudiciu suferit de Client şi/sau Utilizator ca urmare a întârzierii în livrarea Comenzii. Vanzatorul poate refuza o Comandă, sub rezerva transmiterii unei notificări prealabile Clientului şi/sau Utilizatorului, fără a exista obligații între părți şi fără să existe posibilitatea pentru Client şi/sau Utilizatorul să poată pretinde daune, în oricare din următoarele situații:eșuarea / invalidarea Tranzacției;

  1. neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului/Utilizatorului a Tranzacției, efectuată prin transfer bancar;
  2. date incomplete sau incorect furnizate de Client şi/sau Utilizator;
  3. activitatea Clientului şi/sau a Utilizatorului poate produce daune platformei noutatifiscale.ro şi/sau partenerilor comerciali ai Societății;
  4. există suspiciuni rezonabile că respectivul Client/Utilizator plasează Comenzi exclusiv în scopul de a acumula beneficiile oferite de noutatifiscale.ro (i.e. nu onorează Comenzile ulterior, anulându-le sau neachitând Prețul Produselor);
  5. există suspiciuni rezonabile cu privire la o posibilă fraudă din partea Clientului sau a Utilizatorului în ceea ce privește modalitatea de plată a Prețului Produselor.

Chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca informația prezentată pe platforma să fie exactă şi corectă, Vânzătorul nu poate fi ținut răspunzător pentru inexactitățile care pot apărea în completarea de către Client şi/sau Utilizator a formularelor din platforma pentru finalizarea Comenzii. Clientul şi/sau Utilizatorul sunt responsabili pentru corectitudinea şi caracterul complet al informațiilor pe care le furnizează în cadrul formularelor disponibile pe platforma Vanzatorul îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afişate în platforma ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse. Vanzatorul va notifica Clientul/Utilizatorul prin email cu privire la statusul Comenzii (i.e. iniţiere şi preluare Comandă, trimitere şi ridicare colet, etc). Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibilă operarea de modificări asupra Comenzilor deja plasate. Anularea Comenzii se poate face cel tarziu la momentul procesarii platii aferente acesteia. Prin plasarea Comenzii, Clientul şi/sau Utilizatorul certifică faptul că a împlinit vârsta de 18 ani. Plasarea Comenzii În cadrul noutatifiscale.ro, Clientul/Utilizatorul plasează Comanda în următorul mod:

  1. Clientul adaugă Produsul/Produsele selectat/e în Coșul de Cumpărături și apoi merge la formularul de Comandă;
  2. Clientul confirmă în formularul de Comandă conformitatea datelor necesare încheierii și executării obiectului Contractului la Distanţă. Utilizatorul trebuie să completeze formularul de Comandă individual cu datele lui, necesare pentru încheierea și executarea obiectului Contractului la Distanţă. În fiecare situație transmiterea de către Client/Utilizator a unor date neactualizate/incorecte poate duce la imposibilitatea realizării obiectului Contractului la Distanţă. În formularul de Comandă este necesar a fi specificate următoarelor date ale Clientului/Utilizatorului: numele și prenumele, adresa (strada, numărul casei / locuinţei, codul poştal, localitatea, ţara), adresa de e- mail, număr de telefon de contact, precum şi datele ce ţin de Contractul la Distanţă, respectiv Produsul/Produsele, cantitatea Produsului/Produselor,locul şi metoda de livrare a Produsului/Produselor, modalitatea de plată aleasă. În cazul Clienților nonconsumatori, este, de asemenea, necesară furnizarea datelor complete ale persoanei juridice (i.e. număr înmatriculare în Registrul Comerţului, cod unic de înregistrare, adresă sediu social);
  3. Clientul/Utilizatorul alege modalitatea de plată a Prețului și a eventualelor costuri generate de livrarea Produsului/Produselor;
  4. Clientul trimite Vânzătorului Comanda, depunând oferta de achiziţionare a Produsului, prin intermediul funcționalității puse la dispoziție de Vanzator în acest scop (i.e. butonul ”Plasează Comanda”). La plasarea Comenzii de către Client/Utilizator, se cere acceptarea Termenilor şi Condiţiilor;
  5. în timpul plasării Comenzii, până la apăsarea butonului ”Plasează Comanda”, Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a revizui Coşul de Cumpărături, în sensul de a adăuga/elimina Produse sau a modifica cantitatea acestora, de a modifica adresele de facturare şi livrare, precum şi modalitatea de livrare şi plată.
  6. în funcție de metoda de plată aleasă, Clientul/Utilizatorul poate fi redirecționat către o pagină a unui prestator extern, care furnizează servicii de plată în scopul realizării plații Preţului.
  • Vânzătorul, ca răspuns la Comanda plasată de Client/Utilizator, va trimite Clientului/Utilizatorului un mesaj automat pe adresa de e-mail furnizată de Client/Utilizator, prin intermediul căruia îi va confirma acestuia primirea Comenzii şi începerea verificării disponibilităţii Produsului. În situaţia în care plata Produsului/Produselor comandate a fost făcută online, mesajul automat va fi trimis Clientului/Utilizatorului numai după ce noutatifiscale.ro a primit din partea procesatorului de plăţi confirmarea efectuării Tranzacţiei.
  • În cazul în care Vânzătorul, din cauza lipsei disponibilităţii Produsului, constatată ca urmare a verificării Comenzii plasate de Client/Utilizator, nu o poate onora cu privire la Produsul comandat/toate Produsele comandate, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a anula toată Comanda (în ceea ce privește toate ofertele). Anularea Comenzii de către Client/Utilizator eliberează Vânzătorul de obligația realizării acesteia.
  • Comanda primeşte un număr și toate ofertele de achiziţionare privind Produsele listate în Comandă vor fi procesate în paralel.
  • Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant noutatifiscale.ro să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (i.e. e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.

Încheierea Contractului la Distanță

  1. Contractul la Distanţă se consideră a fi încheiat în momentul în care Vânzătorul confirmă prin email plasarea Comenzii de către Client/Utilizator şi disponibilitatea Produsului/Produselor, prin acceptarea ofertei acestuia privind achiziţionarea Produsului/Produselor menţionată în Comandă.
  2. Contractul la Distanţă denumește în special Produsul, caracteristicile sale principale, Prețul, costurile de livrare și alte condiții relevante, conţinutul acestuia completându-se cu Termenii şi Condiţiile.
  3. Vânzătorul se străduiește să asigure disponibilitatea tuturor Produselor și să realizeze obiectul Contractului la Distanţă. Daca livrarea Produselor nu este posibilă din motive independente de Vânzător, Clientul/Utilizatorul are dreptul la rezoluţiunea Contractului la Distanţă şi restituirea tuturor sumelor achitate, după caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.

În cadrul noutatifiscale.ro, entitatea autorizată să presteze servicii de procesare de plăţi este NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L. având următoarele date Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4A, et. 4, sector 2, 020335 BUCUREȘTI. Pentru motive de securitate a Tranzacţiilor, Clientul/Utilizatorul este sfătuit să nu rămână logat pe platformă şi să nu seteze opţiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în Cont nu este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conţină cel puţin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre şi caractere speciale). Facturare Prețul, modalitatea de plată şi termenul de plata sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factură fiscală pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligația Clientului/Utilizatorului fiind să precizeze în mod corect şi complet toate informațiile necesare emiterii de către Vânzător a facturii fiscale, în conformitate cu legislația în vigoare. Prin trimiterea Comenzii, Clientul/Utilizatorul îşi exprimă acordul să primească facturile fiscale în format electronic, prin adăugarea acestora de către Vânzător în Contul Clientului sau prin intermediul poştei electronice, la adresa de e-mail menţionată de Client/Utilizator. TERMENE ŞI CONDIŢII DE LIVRARE. RECEPŢIA PRODUSELOR Livrarea produselor comandate, având în vedere caracterul digital al acestora, se face exclusive online, prin intermediul adresei de poştă electronică indicată de către beneficiar/client. Recepţia produsului se consideră efectuată la momentul primirii emailului conţinând datele necesare pentru accesarea produsului. Prin accesarea continutului, clientul isi exprima acordul privind renuntarea la dreptul de retragere din contractul incheiat la distant si confirma pierderea oricarui drept la restituirea contravalorii acestuia. GARANŢIA PRODUSELOR ŞI RECLAMAŢII CU PRIVIRE LA PRODUSE Garanţia Produselor Garanția reprezintă orice angajament asumat de Vânzător față de Client/Utilizator prin care acesta se obligă să restituie Clientului/Utilizatorului, fără solicitarea unor costuri suplimentare, Prețul plătit, prețul de reparare sau prețul de înlocuire a Produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în site sau în declarația de conformitate a Produsului. Dacă pe neașteptate, după achiziționarea unui produs, constatați că produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor dvs., nu va trebui să suportați dvs. Astfel puteți achiziționa sigur și fără probleme cursurile şi ghidurile noastre cele mai recente. Iar dacă întâmplător „ați greșit“ și încă n-ați utilizat produsele cumpărate, Serviciul nostru Clienți vă va ajuta cu plăcere la efectuarea unui schimb sau la anularea comenzii dvs. Astfel, în cazul în care, ulterior recepţionării produselor, constataţi că acestea nu satisfac pe deplin criteriile ce au stat la baza achiziţionării, şi nu aţi utilizat produsul, puteţi formula o cerere de restituire a preţului, restituind concomitent şi produsul achiziţionat. În măsura în care, din orice motive, nu puteţi accesa conţinutul produsului pus la dispoziţie de către Vânzător, ne puteţi contacta la datele de contact arătate pe site, pentru asigurarea suportului tehnic necesar accesării. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANŢĂ. POLITICA DE RETUR Clientul/Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanţă, fără a preciza motivele şi fără să suporte orice fel de cheltuieli, altele decât cele prevăzute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere în termenul prevăzut de Legislaţia Incidentă, Clientul/Utilizatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă, care poate fi trimisa direct în Cont sau prin posta utilizand datele de Contact si prin e-mail la adresa: info@ noutatifiscale.ro Perioada de retragere din Contractul la Distanţă este de 30 zile şi începe de la data la care Produsul a fost preluat de către Client/Utilizator Vânzătorul are obligaţia de a comunica Clientului/Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea din partea Clientului/Utilizatorului a declaraţiei de rezoluţiune a Contractului la Distanţă, va restitui acestuia, în principiu, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare ale Produsului. Clientul/Utilizatorul este responsabil pentru orice diminuare a valorii Produselor, ca o consecinţă a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura, proprietăţile şi funcţionalitatea Produsului. Pentru claritate, Vânzătorul va reţine o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii Produsului, care variază între 10% şi 60% din valoarea iniţială a Produsului, după caz. Vânzătorul va returna Preţul folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul/Utilizatorul, după cum urmează: pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata; Clientul/Utilizatorul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data în care a informat Vânzătorul de retragerea din Contractul la Distanţă, să restituie Produsul Vânzătorului sau să-l pună la dispoziţia persoanei îndreptăţite de Vânzător să-l preia. Excepţii de la dreptul de retragere din Contractul la Distanţă/Politica de Retur Conform dispozițiilor art. 16 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanţă următoarele:

  1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
  2. furnizarea de produse şi/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  3. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
  4. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  5. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de cumpărător;
  6. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care Vânzătorul nu le poate controla;
  8. contractele în cazul cărora clientul a solicitat în mod special vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de cumpărător sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
  9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
  11. furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.

PROPRIETATEA INTELECTUALĂ Drepturile exclusive asupra Conținutului pus la dispoziție/afișat prin intermediul siteului de către Vânzător sau contractorii acestuia, în special drepturile de autor, numele şi denumirea comercială, elementele grafice ale acestuia, software-ul precum și drepturile asupra bazelor de date sunt supuse protecției juridice și sunt proprietatea Vânzătorului sau a furnizorilor/partenerilor săi contractuali. Clientul/Utilizatorul are dreptul să folosească Conținutul de mai sus, gratuit, dar numai pentru uz personal și exclusiv pentu utilizarea corectă a siteului. Clientul/Utilizatorul nu are dreptul în special să traducă, să adapteze, să modifice, sau să facă orice fel de modificări siteului sau continutului acestuia, inclusiv modificarea codului sursă şi nici să utilizeze siteul pentru realizarea propriului profit. Vanzatorul poate oferi Clientului/Utilizatorului, la solicitarea expresă a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al platformei. Acest acord se aplică strict pentru Conținutul/Conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor Conținuturi, fără a putea utiliza alte Conținuturi ale platformei. Utilizarea pe site a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectiva. Societatea nu își asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea Conținutului platformei. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE Vânzătorul nu garantează că platforma, serverele pe care este găzduită sau e-mailurile trimise de sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari cu efect perturbator. Clientul/Utilizatorul folosește platforma pe riscul propriu, Societatea fiind exonerată de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea platformei sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe platforma. Societatea nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Informațiile incluse în platforma au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu Produsă credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Clientul/Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștința Vânzătorului pentru a putea fi luate măsurile legale necesare, dacă este cazul. Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar Vanzatorul nu își asumă nici o responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri. Vanzatorul nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor şi Condițiilor. Societatea nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării platformei www.noutatifiscale.ro, precum şi pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe platforma noutatifiscale.ro. În fiecare caz privind stabilirea răspunderii Vânzătorului, a angajaților săi, a reprezentanților autorizați și/sau a plenipotențiarilor, răspunderea față de Consumator, indiferent de temeiul său juridic, este limitată la valoarea Prețului din Contractul la Distanţă. FORŢA MAJORĂ Niciuna din părţile Contractului la Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la Distanță, daca neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ. Conflictele de muncă nu reprezintă forță majoră. Nu este considerat caz de forță majoră un eveniment asemănător celor de mai sus care, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligațiilor oricăreia dintre părți. Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majora. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese. LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR Legea aplicabilă Contractul la Distanță va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română. Soluționarea Disputelor

  1. Părţile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la Distanță.
  2. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din România, fără ca prin aceasta să se restrângă dreptul Consumatorului în a recurge la modalitatea alternativă de soluționare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr/şi/sau www.anpc.ro.

DISPOZIŢII FINALE Nulitatea oricărei clauze a Termenilor şi Condițiilor, parțială sau integrală, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau părți de clauze ale Termenilor şi Condițiilor. Clauza inoperantă sau nemenționată va fi înlocuită cu o clauză corespunzătoare care, în măsura acceptabilă legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost intenționat sau, urmărind concepția şi exprimarea Termenilor şi Condițiilor, se obține ceea ce se intenționează după avizarea despre clauza lipsă sau inoperantă. Prevederile Termenilor şi Condițiilor se completează cu dispozițiile Legislației Incidente. Contractul la Distanță este încheiat în limba română. Confirmarea către Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanță încheiat se face prin trimiterea unui e-mail către Client/Utilizator cu confirmarea înregistrării Comenzii plasate. Conținutul Termenilor şi Condiţiilor este disponibil gratuit Clienților/Utilizatorului la adresă URL https://noutatifiscale.ro/termeni-si-conditii/ unde Clienții/Utilizatorii îl pot vizuali și tipări în orice moment.